Borsa de treball

Qué es www.fpxativa.es?

El portal www.fpxativa.es amb més de 1.000 empreses i més de 1.000 alumnes ja registrats, és un projecte creat pels centres educatius de FP de Xàtiva l'IES Dr. Lluís Simarro i el CIPFP La Costera, per tal d'integrar tota l'oferta educativa de FP.

Amb aquest portal es preten apropar les empreses, als centres educatius i a l'alumnat,  fent més ràpides les gestions d'incorporació dels alumnes a les empreses.

Amb el nostre portal podràs:

1. Sol·licitar alumnes per a pràctiques : Agilitzant i millorant la comunicació de les empreses amb el centre educatiu.
  2. Accedir a la borsa de treball: Facilitant la inserció laboral dels alumnes que finalitzen els seus estudis.
    • Els alumnes es registren i pugen el seu Currículum Vitae i Experiència Professional.
    • Les empreses accedeixen a la Borsa de treball per tal de seleccionar els candidats que millor s'ajusten a la seua oferta de treball.

On puc obtindre més informació?

- En la web: www.fpxativa.es

- Contactant per correu amb el departament de FCT: 46018692.fct@edu.gva.es

- Cridant per telèfon al : 96.224.90.80

Com puc registrar-me com empresa?

1.- Accedeix al menú borsa de treball i selecciona el rol Empresa.
menu-borsa-fpxativa
rol-borsa-fpxativa
2.- Feu click en el botó per tal de registrar-se
acces-borsa-fpxativa
3.- Arrives a una pantalla on pots donar-te d'alta com a empresa o accedir a la borsa.

Introdueix el CIF de l'empresa.

Si el CIF introduit no existeix en la Base de dades d'empreses , accediràs al formulari d'alta.
acces-borsa-fpxativa2
4.- Ompli el formulari amb les dades que es sol·liciten.
formulari-alta-empreses

Com puc sol·licitar accés a la BORSA DE TREBALL?

1.- Introdueix el CIF amb el que t'has donat d'alta.
acces-borsa-fpxativa
2.- Ompli el formulari. D'aquesta forma se t'enviarà una clau d'accés al teu correu amb la qual tindràs accés als Currículum Vitae de l'especialitat sol·licitada.
acces-borsa-fpxativ

Com puc sol·licitar alumnes en PRÀCTIQUES FCT?

1.- Accedeix al menú pràctiques. A la part de baix has d'accedir amb el tipus de document i el CIF de l'empresa.
menu-practiques-fpxativa
solicitr-alumne-fct

2.- Com que ja estigues registrat, només has d'indicar de l'especialitat i els comentaris que consideres necessaris.