Matriculació per a qualsevol curs de Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’alumnat que ha participat en el procés d’admissió i ha sigut admés en el nostre centre

“Segons el capítol IV, grau D, cicles formatius del RD 659/2023 de 18 juliol d’Ordenació del Sistema de Formació Professional s’informa que, encara sent l’horari de classes vespertí, l’alumnat que curse el 1r curs d’un CF de grau mitjà ha de tindre disponibilitat per a realitzar la Formació en Empreses en el torn de demà”

Documentació necessària per a formalitzar la matrícula per a Cicle Formatiu de Grau Mitjà.

Fer clic en cada enllaç per a obtindre l’imprés. Tots els impresos es poden descarregar en dos formats (només cal entregar un d’ells). Descàrrega el que siga compatible amb el teu ordinador:

• .odt per als quals teniu LibreOffice.
  • .pdf, imprimir-ho i emplenar-ho a boli.

Tots els alumnes hauran d’entregar els següents documents:

1. Imprés dades personals  (clic per a descarregar imprés): 1r CFGM TAPSD, 1r CFGM CAU, 1r CFGM SMR, 1ºCFGM ÉS, 2n CFGM TAPSD, 2n CFGM CAU, 2n CFGM SMR o 2ºCFGM ÉS.
    • És necessari que aparega la firma de tots dos progenitors. Per a pares no convivents, si l’imprés no està firmat haurà d’emplenar el document Declaració de pares no convivència.
  2. Sol·licitud de web família.
    • Només si no està registrat o es vulga canviar el correu.
  3. Comunicació de malaltia crònica, al·lèrgies de l’alumne/a i autorització d’eixides (opcional).
  4. Nacionalitat espanyola: Fotocopia DNI de l’alumne/a i dels pares.
  5. Nacionalitat NO espanyola: Fotocòpia del NIE i del passaport de l’alumne/a i dels pares.
  6. Targeta SIP de l’alumne.
  7. Justificant de pagament de Segur escolar i carnet per a fotocòpies. Ingressar 3 euros (fins als 28 anys) o 1,8 euros (majors de 28 anys) en el compte: La Caixa ES95 2100 4453 8402 0001 4342. Nota: Horari per a l’ingrés dimarts i dijous de 8.30 a 10.30. El pagament han de realitzar-lo els pares o alumnes majors d’edat. Es recomana realitzar pagament per transferència, anotant nom de l’alumne i curs.
  8. Justificant de pagament de la Taxa per a la renovació de la Targeta d’Identitat. Disponible en http://www.ceice.gva.es/doc046/gen/es/tasas.asp?idf=admin (seleccionar en òrgan gestor Instituts d’Alacant i l’opció Targetes d’Identitat).
  9. Certificat acadèmic dels estudis pels quals accedix al cicle amb indicació de les matèries cursades i nota mitjana.

Com entregar la matrícula.

S’ha d’entregar tota la documentació de manera presencial en el centre en horari de dilluns a divendres d’11.00 a 13.00.
TOTA LA DOCUMENTACIÓ S’ENTREGARÀ EL DIA INDICAT, DEGUDAMENT FIRMADA I SENSE FALTAR CAP DOCUMENT, podent-la entregar l’alumne o l’alumna o qualsevol familiar.
Si no pots descarregar els documents per a la matrícula els pots adquirir en el centre.

Si vols fer-te soci de l’AMPA IES L’ARABÍ.

Informació AMPA.