Admissió alumnes nouvinguts (1ESO – 1BAT – CCFF)

ALUMNAT QUE PARTICIPA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ

• Alumnat que NO està matriculat a l’IES Josep Segrelles (excepte l’alumnat de 6é de Primària procedent de les escoles adscrites, que té la plaça reservada).
  • Alumnat de 4t d’ESO de l’IES Josep Segrelles que volen continuar a l’IES Josep Segrelles en Batxillerat o Cicles Formatius.
  • Alumnat de l’IES Josep Segrelles que vol canviar d’opció formativa sense canviar d’institut (de Batxillerat a Cicles, d’ESO a FP Bàsica o canvi de cicle, per exemple).

PROCÉS D’ADMISSIÓ

• La sol·licitud és telemàtica i es fa des de casa entrant a telematricula. Quan l’hages emplenada, es registrarà en el centre sol·licitat de primera opció sense necessitat de presentar-la en paper. No oblides generar i guardar el justificant. Evita desplaçaments.
  • L’alumnat que sol·licite plaça només presentarà electrònicament una sol·licitud amb un màxim de 10 centres per alumne/a i etapa d’admissió.
  • Els alumnes matriculats en l’IES Josep Segrelles que accedeixen a Batxillerat tenen dret prioritari a ocupar les seues vacants sempre que marquen el seu institut en la sol·licitud com a centre de 1a opció.

REQUISITS ACADÈMICS: TERMINIS

Els centres d’origen l’enviaran telemàticament excepte:

• Alumnat no matriculat durant el curs 2022-2023 en centres valencians sostinguts amb fons públics.
  • Alumnat que sol·licita plaça per a 2n de Batxillerat.
  • Alumnat que sol·licita plaça per a 1r de Batxillerat i que durant el curs 2022-2023 no ha finalitzat un Cicle de Formatiu Professional de Grau Mitjà o no ha estat matriculat en 4t d’ESO.

En aquests casos, l’alumnat haurà de presentar-lo presencialment al Centre de 1a opció en els següents terminis:

• ESO: fins al 28 de juny
  • Batxillerat: fins al 4 de juliol