(Pàgina actualitzada el 15/06/2026. 11.30 h. Llistat d’admessos a l’ESO).
Atenció al públic per a l’ajuda amb ADMINOVA en el procés d’admissió
- Període d’atenció de dilluns a divendres
- Inici: dimecres, 20 de maig
- Fi: dilluns, 1 de juny de 2026.
- Hores:
- Matins: 12.10 a 14.00 h.
- Vesprades: 17.30 a 18.25 h.
- Lloc:
- Sala de professors.
Lletra de desempat per a l’admissió d’ESO i Batxillerat (DOGV)
- Lletres per a ordenar el primer cognom: Q-O (en este orde).
- Lletres per a ordenar el segon cognom, i que s’aplicaran quan hi haja coincidència amb el primer: N-W (en este orde)
ESO
- ESO (Confirmació de plaça en un centre adscrit: 9 al 23 de març fins a les 14.00 h. Presentació de noves sol·licituds del 21 de maig a l’1 de juny fins a les 10.59 h.) . Adminova. Quadre resum dates d’admissió (descarregar).
- RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2026, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyances d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial per al curs 2026-2027.
- Llistat de vacants ESO curse 26/27.
- Circumstància específica: 23: Condició d’antiga alumna o alumne del propi interessat, d’algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, de la persona sol·licitant en el centre per al qual demana plaça. (Descarregar).
Llistats provisionals d’admesos en ESO (Presentació telemàtica de reclamacions fins al 17 de juny).
Llistats definitius d’admesos en ESO (Matrícula d’alumnat en ESO procedent de centres adscrits: del 22 al 30 de juny.
Matrícula presencial en ESO nou alumnat adscrit: del 22 al 30 de juny.
Matrícula telemàtica en ESO nou alumnat no adscrit: del 2 al 7 de juliol.
Matrícula presencial en ESO: del 2 al 8 de juliol.
Matrícula presencial per a cobrir places vacants de l’alumnat que seguisca en l’orde de puntuació en la llista d’espera: del 9 al 15 de juliol fins a les 14:00h.).
- Llistats definitius d’admesos/as en ESO.
- Relació definitiva d’alumnat no admés en el centre o admés en un altre centre en ESO.
Fase extraordinària Llistats d’admesos en ESO (Matrícula d’alumnat: del 27 al 29 de juliol).
Matrícula presencial en ESO: del 27 al 29 de juliol.
- Llistats definitius d’admesos/as en ESO en la Fase extraordinària.
- Relació definitiva d’alumnat no admés en el centre o admés en un altre centre en ESO en la Fase extraordinària.
Batxillerat
- Batxillerat (sol·licituds del 21 de maig a l’1 de juny fins a les 10.59 h.). Adminova. Quadre resum dates d’admissió (descarregar)
- RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2026, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyances d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat i en els centres d’Educació Especial per al curs 2026-2027.
- Llistat de vacants de Batxillerat curse 26/27.
- Circumstància específica: 23: Condició d’antiga alumna o alumne del propi interessat, d’algun dels seus pares, mares o tutors legals o algun dels germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, de la persona sol·licitant en el centre per al qual demana plaça.
Llistats provisionals d’admesos en Batxillerat (Presentació telemàtica de reclamacions fins al 3 de juliol).
- Llistats provisionals d’admesos/as en Batxillerat.
- Relació d’alumnat admés en un altre centre en Batxillerat (provisional).
Llistats definitius d’admesos en Batxillerat
Matrícula telemàtica d’alumnat en Batxillerat que ha participat en el procediment d’admissió: del 9 al 14 de juliol.
Matrícula presencial d’alumnat en Batxillerat que ha participat en el procediment d’admissió: del 9 al 15 de juliol.
Matrícula presencial d’alumnat en Batxillerat per a cobrir places vacants per orde de puntuació en llista d’espera: del 16 al 21 de juliol fins a les 14:00h.
(Per a formular reclamació a les llistes definitives s’ha d’interposar Recurs d’alçada davant la Direcció Territorial d’Educació competent per l’àmbit d’actuació el centre educatiu a través de la SOL·LICITUD GENERAL ÚNICA d’iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Generalitat Valenciana. En l’apartat de SOL·LICITUD és convenient que aparega l’expressió ‘formule Recurs d’alçada contra les llistes definitives d’admissió en el nivell XXX del centre YYY‘).
- Llistats definitius d’admesos en Batxillerat.
- Relació d’alumnat admés en un altre centre en Batxillerat (definitiu).
Fase extraordinària d’admissió en Batxillerat (Per a alumnat que no ha obtingut plaça i/o no va participar en la primera fase d’Admissió a través d’Adminova)
Cicles formatius
- Alumnes que JA estan cursant cicles en modalitat semipresencial: És OBLIGATORI realitzar el procés d’admissió a través d’ADMINOVA per a continuar estudiant. Si no es realitza este procés no tindrà plaça el curs que ve en el cicle.
- Alumnes que estan cursant cicles en modalitat presencial: NOMÉS HAN DE REALITZAR EL PROCÉS D’ADMISSIÓ l’alumnat que vulga CANVIAR DE CENTRE o DE CICLE. L’alumnat que repetisca o passe de primer a segon NO HA DE Realitzar el procés d’admissió.
- Informació i aspectes rellevants del procés d’admissió i matriculació de la Direcció General de Formació Professional.
- Cicles (Sol·licituds del 20 maig al 28 de maig ). Adminova. Quadre resum dates d’admissió (descarregar) (Nou)
- Calendari i instruccions d’admissió FP Cicles formatius curs 26/27.
- Instruccions d’admissió en cicles formatius. (Nou 18/05/2026)
- Oferta formativa de cicles en l’IES El Grao.
- Dossier de cicles formatius GVA.
- Quotes d’accés: A grau mitjà. A grau superior.
- Notes de tall Curs 2025-2026: Enllaç a FPGVA.
- Llistats de vacants (Juliol 2026)
- Vacants en grau mitjà.
- Vacants en grau superior.
- Vacants en grau superior semipresencial.
A més, en el portal web FP Valenciana tenen al seu abast d’una manera clara, àgil i dinàmica tota la informació sobre els estudis d’FP i les possibilitats de futur que oferixen.
Què puc estudiar? On puc estudiar? A quines titulacions puc accedir amb els meus estudis? Totes estes preguntes, i moltes més, tenen resposta en la web fpvalenciana. A més, el portal incorpora un cercador de professions que ajuda a saber què s’ha d’estudiar per a tindre una formació adequada en el món laboral que interessa a cada persona.
Llistats provisionals d’admesos FP (Reclamacions davant la direcció o titular del centre del 8 al 10 de juliol).
- Llistats provisionals d’admesos/as a grau mitjà.
- Llistats provisionals d’admesos/as a grau superior.
- Llistats provisionals d’admesos/as a grau superior semipresencial per cicle formatiu.
- Llistats provisionals d’admesos/as a grau superior semipresencial.
Llistats provisionals de no admesos FP (Reclamacions davant la direcció o titular del centre del 8 al 10 de juliol).
Grau mitjà
- Llistats provisionals de no admesos/as en la primera opció a grau mitjà.
- Llistats provisionals de no admesos/as en la primera opció a grau mitjà ordenats per nota.
Grau superior
- Llistats provisionals de no admesos/as en la primera opció a grau superior.
- Llistats provisionals de no admesos/as en la primera opció a grau superior ordenats per nota.
Grau superior semipresencial
- Llistats provisionals de no admesos/as en la primera opció a grau superior semipresencial (per mòduls).
- Llistats provisionals de no admesos/as en la primera opció a grau superior semipresencial (alfabètic).
Llistats definitius d’admesos FP (Reclamacions davant la Comissió d’Escolarització del 23 al 25 de juliol a través del portal d’ADMINOVA ).
- Llistats definitius d’admesos/as a grau mitjà.
- Llistats definitius d’admesos/as a grau superior.
- Llistats definitius d’admesos/as a grau superior semipresencial per cicle formatiu i mòdul.
- Llistats definitius d’admesos/as a grau superior semipresencial per orde alfabètic.
Llistats definitius de no admesos FP (Reclamacions davant la Comissió d’Escolarització del 23 al 25 de juliol a través del portal d’ADMINOVA ).
Grau mitjà
- Llistats definitius de no admesos/as en la primera opció a grau mitjà.
- Llistats definitius de no admesos/as en la primera opció a grau mitjà ordenats per nota.
Grau superior
- Llistats definitius de no admesos/as en la primera opció a grau superior.
- Llistats definitius de no admesos/as en la primera opció a grau superior ordenats per nota.
Grau superior semipresencial
- Llistats definitius de no admesos/as en la primera opció a grau superior semipresencial (per mòduls).
- Llistats definitius de no admesos/as en la primera opció a grau superior semipresencial (alfabètic).
IMPORTANT SI ESTÀS EN LA LLISTA D’ESPERA: ADJUDICACIÓ DE VACANTS AL SETEMBRE PER AL CURS 2026/2027
DIJOUS 3 DE SETEMBRE : Horari d’adjudicació de vacants.
Vacants de Cicles Formatius oferides per a l’acte d’adjudicació del dijous 3 de setembre. (Només alumnat en llista d’espera).
Més informació:
