Visita a l’entorn socieconòmic del Cabanyal

L’alumnat de segon curs de gestió administrativa ha visitat l’entorn socioeconòmic de la zona del Cabanyal de València perquè puguen fer un adequat estudi de mercat per a la simulació de creació d’empresa que han de realitzar en el mòdul d’empresa a l’aula.

La visita els ha permés redescobrir la zona amb una visió diferent i més enriquidora de les possibilitats de negoci que existeixen. Les sortides externes els permet a tot el alumnat funcionar millor com a grup, i conèixer-se des de fora de l’aula