Participació en “Fira  Tecnològica” de la UPV

El passat 25 d’abril l’alumnat de segon de batxillerat de l’optativa Tecnologia i  Enginyeria II va participar en la UPV amb el projecte realitzat per al concurs “Fira  Tecnològica”, preclassificatori de les Olimpíades d’Enginyeria Industrial que se  celebrarà el mes de juliol. En este concurs, participen instituts de la Comunitat Valenciana per a optar a representar a la mateixa a nivell nacional.

El premi per al grup finalista consistix en una beca de 1000 euros per a cada alumne, sempre que es matriculen en les universitats de la UPV que participen en el concurs. Cal destacar que l’any passat, l’equip representant del nostre centre, l’IES EL GRAO, va ser el guanyador final i representant per la Comunitat Valenciana en les  Olimpíades Nacionals. Esperem que es puga repetir esta gesta el pròxim 9 de  maig, quan s’enfronten a la prova teòrica eliminatòria.

Estos premis servixen de reconeixement a professorat i alumnat després de la gran faena i preparació del projecte de robòtica presentat.

3er premi en la categoria de Batxillerat:

• “Central de torre solar amb aprofitament en motor Stirling”

Alumnat concursant:

• Teodor Ionut Carvajal Popescu.
  • Miguel Angel Palau Dragu.
  • Jonathan Steven Abril Rueda.

Alumnat col·laborador:

• Marwan Adlani Orellana