Connectant cultures a través d’Erasmus

“Explorant horitzons en l’IES El Grau: connectant cultures a través d’Erasmus”: Durant el mes d’abril passat hem tingut el plaer de rebre en el nostre centre a l’alumnat estranger dels tres intercanvis Erasmus que hem dut a terme durant este curs amb tres centres educatius:  el Lycée Paul Bert de París (França), el Lyceum Kralingen de Rotterdam (Països Baixos) i el Bromangymnasiet d’Hudiksvall (Suècia). Durant la seua estada han pogut participar de manera activa en diverses activitats dutes a terme a les nostres aules i en diverses activitats extraescolars. Volem agrair a l’alumnat participant i a les seues famílies la seua hospitalitat i la seua inestimable col·laboració. Ha sigut una experiència d’aprenentatge molt enriquidora per a tots els participants i per a tot l’alumnat del nostre centre.