Taller d’emprenedoria en “Lanzadera”.

Batxillerat.

15/01/2024.

L’alumnat de 4t de l’ESO de les optatives d’Economia i FOPP, així como el de 1er Batxillerat que cursa Economia i Gestió de Projectes d’emprenedoria i el de 2n GM de Cuina i Gastronomia ha visitat les instal·lacions d’EDEM per a fer un taller d’emprenedoria, en el qual havien de donar forma, amb peces de Lego, a una idea de negoci pròpia que satisfera una necessitat que hagueren detectat en algun sector econòmic del plantejats i, a continuació, presentar les seus idees a la resta de companys i companyes. Va ser una jornada en la qual també treballaren soft skills com el treball en equip, habilitats comunicatives i la perseverança. A més a més, a l’alumnat de 1r Batxiller els explicaren en què consisteix el projecte “Lanzadera” i la seua rellevància com a forma de finançament per a nous models de negoci i com a ajuda de formació i consells per a promoure eixes noves empreses.