Participació en l’AWS JAM

Cicles informàtica.

22/12/2023.

Els alumnes del segon del cicle d’Administració de sistemes informàtics en xarxa (ASIR) han participat en l’AWS JAM organitzada per Amazon en la qual participen instituts de tota Espanya. L’AWS Jam desafia a persones i equips a aplicar les seues habilitats en el núvol d’Amazon Web Services per a resoldre problemes oberts del món real utilitzant els servicis d’AWS. Els alumnes resolen les proves en un entorn d’aprenentatge ludificat que els ajuda a desenvolupar les seues habilitats en el núvol d’AWS a través de casos d’ús simulats en un entorn limitat d’AWS Management Console. El principal objectiu de l’AWS JAM és aprendre a través de casos d’ús similars als que es poden trobar en el món laboral, en estes proves posen en pràctica els coneixements sobre el Cloud d’AWS.