Visita central de Telefònica Albereda-Port de València

Cicles.

18/12/2023.

Els alumnes de segon curs del cicle d’Administració de sistemes informàtics en xarxa (ASIR) han visitat la central de l’empresa de telefonia Movistar situada en l’Avinguda del Port de la ciutat de València.

Agrair a Telefónica, per deixar que vinga el seu tècnic Fco Javier Tobar Márquez a explicar el seu Know-how al nostre alumnat de #FP de 2n de #ASIR i als nostres companys Mari Cardells i David Escribano sobre el món de la Fibra Òptica amb la recent implantació de la #FTTR

En la visita a la seua Central de València en l’Albereda han pogut contrastar la teoria amb la pràctica de l’equipament en funcionament. Moltes gràcies a tots els que fan possible que estiguem Digitalitzant-nos! En esta ocasió ha sigut un plaer compartir la visita amb els companys del #CIFP Ausiàs_March de València .