VISITA DE L’ALUMNAT DEL LYCEUM KRALINGEN DE ROTTERDAM (PAISOS BAIXOS)

Des de la ciutat de Rotterdam, ens han visitat un grup d’alumnes que han estat realitzant diverses activitats amb l’alumnat de tercer d’ESO. Durant quatre dies han pogut visitar la ciutat i conèixer el nostre centre i el nostre sistema educatiu. L’alumnat de l’assignatura de Competència Comunicativa Oral en Anglés els va acompanyar pel barri del Cabanyal i els va presentar els diferents punts d’interés. El grup de 3er d’ESO B ha fet a l’aula presentacions sobre la nostra història i cultura i també els han acompanyat en una gimcana pel centre històric de València. Ha sigut una experiència molt enriquidora per a tot l’alumnat i han pogut practicar anglés i valorar l´ús de la llengua com a mitjan per tendre ponts entre cultures i països de la Unió Europea.

Alumnat gaudint de la visita.