I FIRA COMARCAL FP

23 ABRIL 2023

ALUMNAT ESO I BACH

El nostre centre ha tingut la sort de tindre una doble participació en la I Fira Comarcal d’FP realitzada el 27 d’abril en el CIPFP Ciutat de l’Aprenent.
D’una banda, hem participat amb l’organització de 4 estands informatius de les nostres famílies de: Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting, Informàtica i comunicacions i finalment Hostaleria i Turisme que ha triomfat amb les demostracions de cocteleria, muntatge de taula i elaboracions de pastisseria. Enhorabona companys i companyes!
D’altra banda, hem tingut la sort d’assistir a la fira amb alumnat d’ESO i Batxillerat interessat a cursar estudis d’FP. La informació rebuda ha sigut de gran ajuda per a l’orientació del seu futur educatiu.