PILOTA A L’ESCOLA

21 DE MARÇ 2023

1r-2n-3r-4t-ESO

Dimarts passat 21 de març, un grup seleccionat d’alumnes i alumnes pertanyents als cursos de 1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO, van acudir al Trinquet “El Genovés” de la Universitat Politècnica de València. La visita es realitzava per a disputar la Fase intercomarcal de pilota valenciana relacionada amb el projecte dut a terme en l’institut de “Pilota a l’escola”.
L’activitat enfrontava al nostre alumnat de l’IES El Grao contra l’alumnat del Col·legi Santa Ana d’Utiel i de l’IES Nº1 de Requena. Tots els partits es van disputar de manera noble i lúdica a través de la modalitat del “raspall”.
L’experiència per a l’alumnat va ser molt gratificant. Tots van poder vivenciar, en instal·lacions reals, l’aprés i practicat en les classes d’Educació Física. A més, el comportament de l’alumnat va ser exemple de companyonia i sans i adequats valors competitius.
Els resultats, a nivell general, van complir les expectatives per damunt de l’esperat. Això va produir en l’alumnat una gran sensació d’assoliment i satisfacció.