TALLERS A l’ESCOLA SUPERIOR D’ENGINYERIA DE LA UV

17 de gener 2023

Optatives de Tecnologia i Enginyeria I i II i Informàtica de 2n de Batxillerat
Cicle de grau mitjà ASIR

El passat 17/01/2023 el departament de tecnologia i informàtica va realitzar amb el seu alumnat de 1r/2n batxillerat i alumnat del cicle d’informàtica una visita a les instal·lacions de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat de València.
Les activitats realitzades han consistit en una presentació de les diferents titulacions oferides en el ETSE i posteriorment la realització de diversos tallers relacionats amb els continguts de les diverses enginyeries que s’imparteixen. L’alumnat va triar entre un dels següents tallers que es van desenvolupar al llarg del matí.
-Taller de Gestió de portals web.
-Taller d’Energies Renovables.
-Taller de Telefonia IP (Veu IP).
-Taller d’Instrumentació i Mesuraments.
Igual que en anys anteriors, l’activitat ha sigut un èxit i tots els tallers han sigut molt ben acollits per l’alumnat i els ha permés conéixer de primera mà com es treballa en les diferents escoles

Alumnat gaudint de la jornada a ETSE