EIXIDA A CENTRE CULTURAL EL CARMEN. PROJECCIÓ PEL·LÍCULA

El dia 15 de desembre el grup d’alumnat de l’optativa de francés de Batxiller i de 2n curs de l’ESO hem compartit una eixida al centre de València, en particular al Centre Cultural EL CARMEN per a visualitzar una pel·lícula documental “Green Boys” en francés sobre el tema de l’amistat i la immigració a Europa.
De passeig al centre, també hem tingut la possibilitat de pujar a les TORRES DE SERRANO i observar la ciutat de València des de l’alt. El alumnat han gaudit de l’experiència de manera lliure i amb un temps estupend.
Durant la pel·lícula hem coincidit amb altres grups d’estudiants de llengua francesa i el seu professorat de diferents institucions i hem pogut fer una immersió lingüística total perquè tant l’organització com el contingut de la projecció han sigut en francés i hem aprés d’una forma natural i espontània.
El departament de francés fa un balanç molt positiu de l’experiència i tornarà a proposar activitats d’aquesta naturalesa sempre que siga possible.