Concurs cristal·lització a l’escola 2024

El proper 3 de maig el grup d’alumnes del taller d’aprofundiment en Biologia i Geologia de 4t d’ESO representaran l’IES Clara Campoamor en el concurs de “cristal·lització a l’escola” que tindrà lloc al Museu de les Ciències de València.

Als següents links trobareu l’explicació dels quatre projectes. A més, els nostres representants necessiten likes per als seus vídeos!!!

DENTS DE LLET: Format per Irene González, Bruno Jara i Sofia Montón amb la tutorització d’Àngel Tendero.

ESTALACTITES ENIGMÀTIQUES: Format per David Bravo, Adrián Ceballos i Israel Rincón amb la tutorització de Jose Alberola.

MÉS D’UN: Format per Abrar Rais, Isabel Sánchez i Marta Sánchez amb la tutorització de Verónica Sanz.

EN BUSCA DE LA FÒRMULA SECRETA: Format per Andrea Collado, Ferran Matínez i Rubén Moldovan amb la tutorització de Sabrina Valiente.