VIATGE A MADRID: MUSEU DEL PRADO I BANC D´ESPANYA

L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’IES Clara Campoamor ha passat un jornada lúdica, educativa i cultural en la capital de Espanya acompanyat pel professorat d’Economia, Història i Llatí del centre.

En primer lloc, visitàrem el Museu del Prado on teniem preparada una gincana anomenada “Salvad el Museo del Prado”, activitat emmarcada dins del projecte de memòria democràtica del centre. Per altra banda, l’alumnat de Descobrint les nostres arrels clàssiques va preparar una ruta mitològica per descobrir en els quadres més emblemàtics de la col·lecció personatges grecollatins. La jornada matinera la vam acabar lliurant els premis als guanyadors i dinant en el parc de El Retiro.

Per la vesprada, vàrem gaudir d’una visita guiada pel Banc d’Espanya, on vàrem recórrer les seues estances i conéixer les funcions principals. D’allí anàrem a la Puerta del Sol, on acabarem la visita a la ciutat al km. 0.