Donació de la Cooperativa “Persones de Confiança” a Creu Roja

La Cooperativa ‘Persones de Confiança’ de l’IES Clara Campoamor d’Alaquàs destina els beneficis obtinguts de la venda dels seus productes al Mercat Municipal a la Creu Roja, concretament als refugiats d’Ucraïna.

Aquest matí s’ha celebrat al IES Clara Campoamor d’Alaquàs l’acte de lliurament dels diners recaptats. Una cita a la qual han estat presents l’alumnat i professorat impulsors d’aquesta iniciativa, Salvador Folgado Iglesia, president de la Creu Roja de l’assemblea local d’Aldaia, Toni Saura, Alcalde d’Alaquàs, Marian Espert, regidora d’educació i Pepa López, tutora del grup i coordinadora del projecte i l’alumnat de PR4.

La Cooperativa “Persones de Confiança” va nàixer fa dotze anys com una experiència pionera emmarcada dins del projecte educatiu “Empresa i iniciatives emprenedores” realitzat per l’alumnat de 4t ESO del Programa de Reforç (PR4). Aquest projecte utilitza la metodologia ApS, que és una proposta educativa que combina processos d’Aprenentatge i de Servei a la Comunitat en un sol projecte molt articulat, en el qual els i les participants s’impliquen en necessitats reals de l’entorn amb la finalitat de millorar-lo.