Concurs “Cristal·lografia a l’escola”

El passat divendres 6 de maig l’IES Clara Campoamor va participar amb tres projectes en el concurs “Cristal·lització a l’escola” organitzat pel Museu de les Ciències de València. Es culminaven mesos de treball i d’anar a l’institut algunes vesprades. Era el moment en què els nostres representants mostraven el seu treball públicament, però també era el moment per gaudir l’experiència. I, senzillament, ho van fer.

Els professors Verónica Sánchez, Àngel Tendero i Sabrina Valiente estem molt satisfets per la implicació i l’esforç dels nostres alumnes. Divendres vam veure com professorat i alumnat d’altres centres s’interessaven pels projectes del nostre institut, i donaven l’enhorabona a Leyre Arreaza, Mario López, Mariana Zuleta, Nina Lindemann, Carlos Muñoz, Jose Moreno, Natalia Peral, Noelia Rodríguez i Lucía Villa pel seu treball. Vam veure com transmetien emoció mentre explicaven els detalls de cada projecte. I això val més que qualsevol premi. Sentir eixa espurna mentre apreneu és el que es persegueix cada dia a classe, i estem absolutament pagats d’haver compartit esta experiència amb vosaltres.

Que es preparen perquè l’any que ve tornarem amb nous projectes!!!