L’hivern ha acabat (Codocència 2n d’ESO)

Amb el final del primer trimestre, les classes de segon d’ESO tanquen el projecte de codocència basat en Joc de Trons. Al llarg d’aquest trimestre, s’han barrejat continguts de valencià i història i s’han realitzat diverses tasques. Amb aquestes tasques han guanyat punts i han aconseguit ascendir en l’escala social. A cadascun dels tres grups ha hagut almenys una persona que ha aconseguit el títol de Rei o Reina de Ponent, gràcies al seu gran esforç.

Per a celebrar que hem acabat el projecte i per a reconèixer el treball de l’alumnat, s’ha realitzat una cerimònia de l’homenatge a cada grup, en la qual la resta de la classe li ha jurat fidelitat als nous monarques. Per a fer-ho, l’alumnat ha teatralitzat una cerimònia de l’homenatge.

Amb aquest acte, tanquem el projecte de codocència basat en Joc de Trons. L’hivern ha acabat… però el curs continua. Tornarem després de les vacances amb més novetats.