La biblioteca del Clara Campoamor a la Plaça del Llibre

El passat dijous 28 d’octubre l’IES Clara Campoamor d’Alaquàs va participar en la Plaça del Llibre de l’Ajuntament de València dins de la formació del CEFIRE: Propostes per al foment de la lectura en Secundària.

Santa Domínguez va centrar la seua intervenció d’experiències lectores en la creació del fons de la biblioteca escolar. Després de fer una breu introducció sobre el funcionament d’una biblioteca escolar i les activitats que realitzem al llarg del curs, vam explicar com fem la selecció del fons per a tenir una col·lecció integrada en el currículum adaptada als interessos de la comunitat educativa, especialment de l’alumnat. L’últim apartat de la ponència es va dedicar a explicar el programa de dinamització de les biblioteques i foment lector que desenvolupem en el Clara Campoamor.

Aquesta és una de les activitats de formació que realitza la biblioteca escolar per als docents i públic en general; per a l’alumnat, este mes comença la formació de l’usuari en el mateix centre.