Participem en el Dia Mundial de l’Estalvi a la Universitat de València

El dimarts 26 d'octubre, amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l'Estalvi, l'alumnat de l'assignatura d'Economia va visitar la seu de la Universitat de València al Campus de Tarongers. L'objectiu d'esta visita era aconseguir que l'alumnat poguera conéixer més a prop l´oferta de Graus que poden triar al finalitzar el batxillerat, així com les instal·lacions i serveis que ofereix la Universitat.

Al mateix temps acudirem al lliurament dels premis de la I Edició del “Concurs Cultura Financera”, acompanyant les dues alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre que van guanyar esta edició amb el seu projecte: “El canvi climàtic i la transició energètica”.

El jurat va destacar l'actualitat de la seua proposta en abordar qüestions tan importants com: la globalització, la responsabilitat social o el canvi climàtic.

A continuació vos deixem l´enllaç a la notícia de la pròpia Universitat de València:

Lliurament dels premis de la I Edició del “Concurs Cultura Financera”. X Edició del Dia Mundial de l'Estalvi (uv.es)