NORMES D’ÚS DE LA BIBLIOTECA

• La biblioteca és un espai d’estudi i lectura, per la qual cosa es prega encaridament que hi haja SILENCI mentre s’hi estiga.
  • Préstecs:
    • a. Tot l’alumnat i professorat del centre té dret a utilitzar el servici de préstec de llibres.
    • b. SEMPRE caldrà acreditar-se davant l’encarregat o encarregada de la biblioteca mitjançant el carnet escolar.
    • c. SEMPRE s’haurà de signar al quadern on es registra el préstec deixant constància de la data del començament del préstec.
    • d. NO ES POT tindre més d’un llibre en préstec al mateix temps.
    • e. El préstec es farà per un període màxim de 30 dies:
      • En cas de necessitar mes temps de lectura sempre i quan el llibre no tinga cap reserva, es sol·licitarà una pròrroga (1 setmana), acabada la qual s’haurà d’acudir a la biblioteca a tornar-lo.
    • f. L’incompliment dels terminis de préstec comportarà que l’alumne no puga fer ús del servei de préstec durant un període semblant a l’excés de temps acumulat (aquesta sanció quedarà registrada en la seua fitxa personal de préstecs de la biblioteca).
    • g. Mitjançant el préstec, l’alumne prestatari es compromet a custodiar el llibre per la qual cosa haurà de tornar-lo en bones condicions una vegada llegit.
      • Si es detecten desperfectes en el llibre, ocasionats per la falta de cura, la seua restauració, si és possible, reposició es farà a càrrec de l’alumne.
      • La pèrdua del llibre també obligarà a l’alumne a la seua reposició.