Activitats de la Comunitat Educativa

• Llistat de persones admeses en Busseig

Llistes definitives

• Matrícula per a l’alumnat del centre

Ací podeu consultar quan teniu que vindre a formalitzar la matrícula, recordeu que és necessari aquest tràmit per garantir que l’any vinent tingueu un lloc en el nostre centre.

• Procés d’admissió 2024-2025

Ja està obert el termini d’admissió del curs 2024-2025, recordeu que tot el procés es fa de forma telemàtica en el web de Conselleria. Punxeu el Banner per anar directament.

En aquest PDF podeu consultar els Criteris per a la valoració de les sol·licituds que apareixen en la RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents. A més a més, el consell escolar de cada centre educatiu podia considerar fins a 4 circumstàncies específiques, tal que si es compleix alguna d’elles otorga a l’alumne o alumna un punt més.

En el nostre centre s’han considerat circumstàncies específiques per a l’admissió en el curs 2024-2025 el fet de:

• Tenir germans o germanes, matriculats al centre
    • Proximitat del domicili
    • Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música o de dansa.
    • Tenir condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.
  • Llistats definitius de persones admeses a les proves d’accés a Cicles

Ací podeu consultar el llistat de persones admeses a les proves d’accés a Cicles.

Segons la Resolució de 2 de febrer de 2024, que convoca aquestes proves, els resultats provisionals i definitius de les qualificacions es publicaran al tauler d’anuncis dels centres docents on s’hagin realitzat. (punt vint, apartat 6).

Horaris específics:

Ja podeu consultar en el tauler del centre les notes provisionals de les proves d’accés.

• Orientació per a l’alumnat de 3r i 4t

El nostre equip orientador ha estat en les aules de 3r i 4t per a que l’alumnat tinga informació de primera mà i puga triar l’itinerari més convinet pel pròxim curs.

Ací vos deixem els documents que s’han presentat a l’aula per si voleu tornar-los a fer una ullada.

• Proves PAU 2024

Arriba la recta final, ja tenim ací la convocatòria ordinaria de les proves PAU que es duran a terme els dies 4, 5 i 6 de juny. Molts ànims a tot l’estudiantat que les realitza aquest any!

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha posat a la nostra disposició aquesta pàgina web amb tota la informació de la convocatòria de les PAU d’aquest curs 2023/2024.

A més a més, ací podeu consultar un PDF amb tota la informació rellevant de l’actual convocatória. I també teniu enllaços a documents i webs que us poden interessar.

• Procés d’admissió cicles formatius 2024-2025

Ja està obert el termini d’admissió de cicles formatius del curs 2024-2025, recordeu que tot el procés es fa de forma telemàtica en el web de Conselleria. Punxeu el Banner per anar directament.

En aquest PDF podeu consultar l’ORDE de 10/2024, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula l’accés, l’admissió i la matrícula a cicles formatius de grau bàsic, grau mitjà i grau superior i cursos d’especialització de Formació Professionals.

• TROBADA ROBÒTICA de LA MARINA

El passat divendres 3 de maig un grup d’alumnes i profes vam tindre el plaer de participar i representar al nostre Institut en una trobada
    comarcal de centres educatius de les comarques de La Marina Alta i Baixa que es va celebrar a les instal·lacions del Prado de la població d’Ondara.

Esta activitat organitzada pel CEIP Sanchis Guarner d’Ondara, l’Ajuntament d’Ondara i el CEFIRE ( centre de formació, innovació i recursos educatius per al professorat) de La Nucia consistia en fer una trobada de treballs i tallers del que estem treballant en Robòtica als diferents centres educatius de la comarca Ling, Harmanpreet, Henry i Josep de 4tESO i Anna, Jairo i David de 3rESO, alumnat procedent de la assignatura optativa PIAR (Programació, Inteligència Artificial i Robòtica) acompanyats pels professors: Adela Reig Giner (departament d’Informàtica) , Jose Luis Ronda Ivars (departamentde Tecnologia) i Josefa Martí (professora en pràctiques dep. Tecno) aportàrem les nostres experiències i mostrarem els treballs realitzats amb la placa MICRO:BIT BBC i el robot MAQUEEN al nostre centre.

Ha sigut una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes, traspassaren per unes hores la barrera d’estudiants i es convertiren en mestres monitors per a la resta d’alumnes de primària i també de secundària que visitaren els nostres tallers, ensenyant-los com programar jocs amb la Micro:bit o com controlar el robot Maqueen.

La suma del treball en comú dels departaments d’Informàtica i Tecnologia en la optativa de PIAR comença ja a donar els seus fruits més
    enllà de les portes del Chabàs. La robòtica educativa no només ensenya conceptes STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) també modela ments creatives i curioses. És un vehicle per a la innovació i el descobriment, preparant al nostre alumnat per a enfrontar reptes encara desconeguts. A més a més és molt divertida i treballem en equip. Podeu veure un vídeo resum de la jornada a YOUTUBE: trobadarobotica2
    (youtube.com)

• Intercanvi

Punxa per veure la noticia completa

I ara ens toca a nosaltres visitar-los

• Com sona l’ESO

Ahir al matí, 27 valentes i valents acompanyats de Bea, Paloma i Paco, profes del departament de música, van agafar el tren al costat del centre (mobilitat sostenible) per a unir-se a la resta de participants en Altea.

El poder de la música, de l’ensenyament públic i gratuït, i de l’estima per la feina!

COM BALLA L’ESO i COM CANTA L’ESO serà retransmés en directe al web de COM SONA L’ESO www.comsonaleso.com