Bodies

L’EXPOSICIÓ BODIES A MÚRCIA

Els tercers, quarts i alguns estudiants de primer de l’ESO van visitar l’exposició Bodies, número 1 del món sobre el cos humà i que en la seua gira pel nostre país, hem tingut la sort de poder visitar-la, perquè ha arribat fins a Múrcia, molt prop de la nostra localitat.

El dia 25 d’abril a les 11 del matí el professorat encarregat de l’activitat amb els seus estudiants se’n van anar a Múrcia per a veure l’exposició. Allí van tindre una visita guiada per a veure els cossos que estaven situats en una zona on estaven tots els diferents cossos de l’espècie humana.

Posteriorment van eixir per a esmorzar i descansar del viatge cap a Múrcia. Al cap d’una estona els alumnes van entrar de nou al museu.

També la xica que els guiava els va explicar que l’exposició està de gira i que ha estat en moltes ciutats d’Espanya com per exemple Sevilla, València, Mallorca… i que després seguirà la seua gira per Barcelona i possiblement més ciutats.

En finalitzar l’exposició el professorat va convidar als guies a menjar per explicar-los molt bé tot a l’alumnat. A partir de les 5 de la vesprada l’alumnat es va pujar a l’autobús per a tornar a Crevillent i anar a les seues cases.

Arturo i Youssef (1ESOG)