Con motiu del 8M els nostres alumnes han realitzat en l’assignatura de plàstica estos murals que volem compartir amb tothom.


Con motiu del 8M els nostres alumnes han realitzat en l’assignatura de plàstica estos murals que volem compartir amb tothom.


El Centre 14 de l’Ajuntament d’Alacant oferix una sèrie de cursos de cara a l’estiu que poden resultar interessants.
Podeu veure tota la informació en la pàgina web de l’Ajuntament en este enllaç

Dimecres que ve 10 de juny a les 11.05 es realitzarà a l’aula A24 de l’institut el curs de Manipulador d’aliments bàsic.
Este curs està dirigit a l’alumnat de 4t de l’ESO i Batxiller o de 3r que complisquen els 16 anys durant este any.
El preu màxim serà de 4€, encara que pot baixar en funció del nombre d’alumnes/as que s’apunten.
També es podrà realitzar en línia a través de la pàgina web.
Si vols fer-ho has de portar una autorització firmada pels teus pares o representants legals.

El passat 12 de Març el nostre alumnat de 1r ESO va poder gaudir de la pel·lícula “Missió Panda” en versió original en el centre comercial pròxim a l’IES.
Va ser una activitat que va tindre gran acolliment per part de l’alumnat en el qual l’experiència va ser positiva a més d’entrar en contacte amb obres culturals en versió original.
El passat 20 de març, alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Badia de Babel, juntament amb els estudiants d’intercanvi de Luleå (Suècia), va realitzar una eixida educativa a la Geoda de Pulpí, situada en l’entorn miner de Pilar de Jaravía, Almería.
Durant la visita, el grup va recórrer les galeries de Mina Rica, descobrint la seua història i característiques geològiques, fins a arribar a l’espectacular geoda, la més gran del món. Este enclavament natural, de gran valor científic i paisatgístic, es troba actualment en procés per a ser reconegut com a Patrimoni de la Humanitat.
L’activitat va resultar molt enriquidora, tant pel seu interés educatiu com per l’oportunitat de convivència entre l’alumnat participant en el programa d’intercanvi.
