IES L’Almadrava: 1r a la convocatòria de juny de 2024 de selectivitat a Benidorm

Després de la publicació dels resultats de les notes de la convocatòria de juny de 2024 de les Proves d’Accés a la Universitat, popularment coneguda com Selectivitat, l’IES L’Almadrava està d’enhorabona pel rendiment del nostre alumnat. Amb una nota mitjana de 7,506, els alumnes de l’IES L’Almadrava han aconseguit que el nostre institut obtinga la qualificació més alta entre tots els centres d’educació secundària de Benidorm, tant públics com privats. A més, han assolit el primer lloc entre tots els centres que es van examinar en el tribunal 3 de la Universitat Miguel Hernández.

Les bones notícies no acaben ací: l’IES L’Almadrava s’ha posicionat com el quart institut amb millor nota mitjana entre els centres adscrits a la Universitat Miguel Hernández. En l’àmbit provincial, combinant les dades de la UMH i la Universitat d’Alacant, el nostre institut se situa en la sisena posició. En el rànquing de la Comunitat Valenciana, l’IES L’Almadrava ha aconseguit una destacada 14a posició d’un total de 468 instituts i, considerant únicament els centres públics, ocupa la 5a posició.

Per tot això, volem felicitar tot l’alumnat que ha fet possible aquest èxit, així com al professorat de l’IES L’Almadrava, que dia rere dia contribueixen al fet que el nostre institut i el sistema públic compten amb una educació de qualitat. Aquests resultats reflecteixen la importància que des de l’IES L’Almadrava els donem als estudis conduents al títol de Batxiller i la serietat amb què preparem el nostre alumnat per a la Selectivitat.