ALUMNAT NOU
- Es considera alumnat nou a totes aquelles persones que no han estat matriculades en l’IES Abastos en el curs 2025-2026, no importa si van estar matriculades en cursos anteriors
- En primer lloc es realitzarà la fase d’admissió a través de Adminova. Terminis i més informació: Admissió curs 26-27 – IES ABASTOS
- Comprova les llistes d´admesos (terminis en el document anterior)
- Si ets admés, HAS DE FORMALITZAR LA MATRÍCULA MITJANÇANT ADMINOVA. Torna a consultar açí la documentació que has de presentar.
ALUMNAT DE L´IES ABASTOS
- Es considera alumnat de l’IES Abastos a totes aquelles persones que han cursat estudis en aquest centre durant el curs 2025-2026
- Calendari de matrícula
- TORNA A CONSULTAR aquesta web quan s’aproximin les dates de matrícula. Es detallarà la documentació que s’ha de presentar i com fer-ho.
- Alumnat de SEMIPRESENCIAL
- Has de fer solicitud d´admissió de cada curs: Admissió curs 26-27 – IES ABASTOS
- Si no estàs segur de si aprovaràs un mòdul o no, inclou-lo en la teva sol·licitud d’admissió. En la matrícula emplenaràs una “fulla de desitjos” per a sol·licitar la matrícula d’altres mòduls que no hagis pogut incloure en l’admissió.
- Torna a consultar aquest apartat abans de formalitzar la matrícula.
Instruccions curs 25-26. Les instruccions del curs 26-27 es publicaran proxímament
Atenció: Avís per a l’alumnat que cursarà el Cicle de Grau Superior ADMINISTRACIÓ I FINANCES
En l’IES Abastos pots estudiar Administració i Finances amb la doble titulació de Mediador d’Assegurances. Per a aconseguir la doble titulació solament hauràs de cursar un mòdul més, TÈCNIQUES D’ASSEGURANCES, i la FORMACIÓ EN EMPRESA es realitza en empreses del sector assegurador i becades ( amb el 70% d’SMI (Salari Mínim Interprofessional).
Si t’interessa has de seleccionar el grup de vesprada en la fulla de matrícula.
Instruccions curs 25-26. Les instruccions del curs 26-27 es publicaran proxímament
Intruccions curs 25-26. Les instruccions del curs 26-27 es publicaran proxímament