Alumnat PIALP 2023/24

Pla integral d’aprenentatge de llengües per al professorat (PIALP)

Els docents en actiu dels cossos d'Infantil, Primària, Secundària i Formació Professional poden matricular-se gratuïtament a l'EOI tenint en compte el tràmit en cada cas i els idiomes i nivells contemplats.

Si has sigut alumnat PIALP durant algun curs anterior, o vas a sol·licitar entrar com a alumnat PIALP, cal que conegues quins tràmits has de completar i en quins terminis.

Alumnat PIALP DE NOU INGRÉS

student-6055729

És alumnat (Professorat) PIALP de nou ingrés (QUE VOL ESTUDIAR A L'EOI LA VALL D'ALBAIDA):

• Alumnat que opta per primera vegada al PIALP.
  • Alumnat que ha estat matriculat com a PIALP en cursos anteriors al 2022/23.
  • Alumnat PIALP que vol canviar de modalitat d'ensenyament o d'idioma.
  • Alumnat PIALP amb pèrdua d'escolaritat.

PAS 1: Aquest alumnat ha de tramitar la sol·licitud a través de la plataforma OVIDOC des de les 12:00 del 29 de maig fins a les 23:59 del 2 de juny i ha de descarregar el justificant generat en format PDF per presentar-lo en el moment de formalitzar la matrícula.

PAS 2: Els sol·licitants admesos podran consultar la llista d'admesos a partir del 12 de juny i hauran de fer una sol·licitud d'admissió a través de l'assistent telemàtic del 19 de juny al 3 de juliol o en el segon període del 15 al 20 de setembre per accedir a l'oferta formativa del curs 2023/234

PAS 3: No oblideu formalitzar la matrícula presentant la documentació correponent de l'11 al 27 de juliol i del 25 al 29 de setembre en matrícula extraordinària. No estareu correctament matriculats fins rebre el resguard de matrícula per part de la secretaria del centre.

Alumnat PIALP Oficial 2022/23

girl-6066259

L'alumnat que estava matriculat com a PIALP en el curs 2022/23 EN L'EOI LA VALL D'ALBAIDA i que no canvia de modalitat d'ensenyament ni d'idioma no ha de fer cap sol·licitud per OVIDOC però ha de tindre en compte els següent passos:

PAS 1: Ha de realitzar la sol·licitud d'admissió per al curs 2023/24 a través de l'assistent telemàtic del 19 de juny al 3 de juliol o del 15 al 20 de setembre sense fer la sol·licitud prèviament en la plataforma OVIDOC.

PAS 2: Comprovar l'adjudicació el dia 11 de juliol / 25 de setembre en fase extraordinària.

PAS 3: Formalitzar la matrícula presentant la documentació del 11 al 27 de juliol i del 25 al 29 en fase extraordinària. La matrícula és correcta quan rebeu el resguard de matrícula per part de la secretaria del centre.

Quines són les modalitats del PIALP?

Quan es tramita la sol·licitud a través d'OVIDOC, cal seleccionar d'entre les modalitats següents:

• Cursos curriculars presencials de 120 hores (valencià, anglés i francés) dels nivells A2, B1, B2 i C1. A la nostra escola oferim cursos de Valencià C1, Francés A2, B1, Anglés A2, B1, B2, C1.

• En cas de voler sol·licitar cursos d'anglés, francés i de valencià, s'ha de fer un tràmit per a cada idioma.

• Cursos en línia de 120 h anuals NOMÉS a l'eoivirtual.com:
    - Curs d’anglés: nivell B2 i nivell C1
    - Curs de valencià: nivell C1

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46031325.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 183 27 90.