GUIA DE L’ALUMNAT CURS 2023-2024

Escola Oficial d’Idiomes  La Vall d'Albaida-Empar Granell

Aquestes instruccions generals estan basades en la normativa actual que regula les escoles oficials d’idiomes per al curs 2023-2024

Preguntes freqüents

Eines i plataformes digitals

La Conselleria d'Educació ha posat a disposició de l'alumnat i el professorat diverses eines per tal de fomentar la comunicació i l'aprenentatge autònom i en línia.

Web Família

És la plataforma que vos permet contactar amb el vostre professorat així com rebre notícies i avisos de qualsevol tipus.

Aules

És un entorn virtual d’aprenentatge de la Generalitat Valenciana per als centres educatius.

Microsoft Office

És un projecte de Conselleria per avançar cap a la digitalització i que ofereix la comunitat educativa varietat d'aplicacions i recursos en el marc de Microsoft Office.

Xarxes socials

Per tal de tenir l'alumnat al dia amb totes les novetats (proves de certificació, matrícula, proves de nivell, publicació de notes i d'altres), a l'EOI La Vall d'Albaida disposem de diferents comptes en xarxes socials. Afegiu-nos per no perdre-us res!

Eoi la Vall d'Albaida-Empar Granell

instagram-1675670_1280

eoi_la_vall_dalbaida

twitter-2430933_1280

@EoiVall

Tràmits administratius

És molt important que us informeu dels procediments per aconseguir el vostre certificat acadèmic oficial o títol quan acabeu el curs. Qualsevol tràmit administratiu es du a terme des de la Secretaria on podreu informar-vos.

Des de l'apartat web de Secretaria trobareu informació pel que fa a aquests tràmits i d'altres relacionats amb els vostres estudis.

A la secretaria estaran encantats d'ajudar-vos!

- Secretaria -
Horari d'atenció