Documentació

Per formalitzar la matrícula i consolidar el grup assignat a l’assistent telemàtic cal presentar la documentació a l’escola, bé

ALUMNAT OFICIAL MATRICULAT EL CURS 2021-22

ALUMNAT NO MATRICULAT EL CURS 2021-22

• Imprés 046 (generat des de l’assistent a la matrícula) i justificant de pagament de taxes de matrícula.
  • 1 foto grandària carnet.
  • Original i fotocòpia del DNI.
  • Full d’autorització de tractament de les dades personals degudament emplenat i signat.
  • En cas d’accedir a un curs superior a primer d’A2, original i fotocòpìa del certificat acreditatiu del nivell de llengua.
SI ESCAU
  • Original i fotocòpia del justificant de reducció de taxes – família nombrosa, vícitmes de violència de gènere o discapacitat.
  • En cas de discapacitat, consulteu l’apartat d’adaptacions.
  • Professorat que accedix per primera vegada al programa PIALP: email de confirmació d’admissió al programa.

ALUMNAT MENOR DE 18 ANYS

Les autoritzacions han d’incloure les dades de l’alumne i estar signades pel pare/mare/tutor/a legal.

Full d’autorització de tractament de les dades personals

Autorització de matrícula a menors d’edat