Compartint experiències

El dimecres 5 de febrer, vam tenir la gran sort de compartir experiències i coneixements amb l’alumnat de l'Escola Taller de jardineria del poble.

Aquesta trobada estava emmarcada dins del centre d'interès dels éssers vius que estem portant a terme a l'aulari.

Allí ens explicaren les característiques dels ecosistemes de la Serra d'Espadà i vam gaudir junts/es d'una sèrie de manualitats fetes amb elements de l'entorn. Per acabar, vam plantar cadascú/na una carrasca que cuidarem amb molta cura a casa i a l'escola.

Aquest intercanvi no ha fet més que començar. Moltes gràcies a l'alumnat i als mestres per col·laborar amb nosaltres.

I vosaltres, els/les que ens llegiu, estigueu atents i atemptes al bloc per a no perdre cap detall.