Web família

Punxa a la imatge per a descarregar-te la sol·licitud.

Si ja teniu les dades per a entrar a web família clicleu ací:

WEB  FAMÍLIA

Si voleu descarregar-vos l'APLICACIÓ:

APLICACIÓ PER A ANDROID

CORREU ELECTRÒNIC DE L’ALUMNAT

Els centres de la Comunitat Valenciana ens hem integrat en el projecte «Centre Digital Col·laboratiu» de la Conselleria d’Educació.

Aquest projecte consisteix en la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, la qual ens permetrà:

• Millorar la comunicació per correu electrònic amb tota la comunitat educativa.
  • Utilitzar les ferramentes MSOffice365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d’emmagatzematge: 1TB al Onedrive i 50GB al correu electrònic.
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.

L’alumnat del centre ja té activada aquesta Identitat Digital. Per a accedir a les credencials cal seguir els següents passos:

S’HA D’ACCEDIR PER A CONSULTAR LA SEUA CONTRASENYA INICIAL I CANVIAR-LA PER UNA ALTRA PRÒPIA QUE RESULTE MÉS CÒMODA PER A l’ALUMNE/A.

Per a provar la Identitat Digital, recomanem accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es.
Amb la Identitat Digital podem accedir a les eines de MSOffice365

Per a qualsevol dubte, envieu un correu a 12006627.ctic@edu.gva.es