Menjador escolar

El servei de menjador estarà operatiu  des del primer dia del curs escolar fins a l'últim dia del curs.
En els mesos de setembre i juny el horari del menjador serà de 13.00 a 14.30. La resta de mesos, d'octubre a maig, el temps del menjador serà de 12.30 a 15.00 els dilluns, dimarts, dijous i divendres; i de 14 a 15 els dimecres.
Les famílies interessades a fer ús del servei de menjador informaran el principi del curs dels dies fixos en el qual els seus fills/filles menjaran en el centre escolar i si tenen algun tipus d'al·lèrgia o intolerància alimentària. En cas de malaltia o absència dels alumnes/as es comunicarà al centre verbal o telefònicament entre les 08.55 i les 09.00 del mateix dia.
D'igual manera, les famílies podran fer ús del menjador escolar si a l'hora d'entrada al centre (09.00 h) el comuniquen als diferents responsables dels menjadors.
Mensualment, des de la secretaria del centre es farà un càrrec bancari a les famílies que hagen fet ús del servei de menjador.
El preu del menú és de 4,25 euros per a aquells alumnes/as que no siguen beneficiaris de cap ajuda de menjador per part de la Conselleria d'Educació. El mes de setembre eixiran publicats els llistats dels beneficiaris d'aquests tipus d'ajudes. Des del centre, mitjançant les xarxes socials, informarem la comunitat educativa de la publicació dels diferents documents i en els taulers informatius de cada aulari s'exposarà una còpia.
El curs escolar 2023-2024 l'empresa que ens proporcionarà el servei de menjador continuarà sent IRCO. Els menús es demanaran diàriament i s'emportaran als diferents aularis en vehicles adaptats per a respectar les temperatures òptimes de conservació dels diferents plats.
El menú mensual el podreu trobar sempre en la nostra web.

desval