Consciència-Acció mediambiental

Cartel Ecotips

Als tres aularis del CRA Palancia-Espadán hem rebut la visita de Rafa, educador social de la Mancomunitat de l'Alt Palància, per donar unes xarrades de conscienciació mediambiental.

A les xarrades es va parlar del canvi climàtic, de la responsabilitat dels governs, organismes i grans empreses, però principalment es va centrar en les accions del dia a dia que podem fer tant alumnat com professorat per aconseguir una comarca més neta i habitable:

REDUIR - REUTILITZAR - RECICLAR.

Una part de la seua proposta du el nom d'ACTUA I CONEIX EN LA PRÀCTICA  i consisteix en realitzar diferents eixides als paratges naturals més significatius de cada municipi per ser conscients dels diferents materials trobats, així com la recollida selectiva de residus per posteriorment separar-los als diferents contenidors de reciclatge.

Aquesta part del projecte CONSCIENCIACCIÓ MEDIAMBIENTAL coincideix en alguns punts amb el PROJECTE DE MARATÓ que estem realitzant enguany al CRA i, a partir d'ara, en les eixides dedicades al marató aprofitarem per separar els diferents residus trobats en els diferents contenidors.

Compartim un dels vídeos que l'alumnat va visualitzar a les xarrades.