3 de desembre dia de les persones amb discapacitat

El 3 de desembre commemorem el dia de les persones amb discapacitat i, alhora i sobretot, el dret a l'educació, el dret a l'accés a la lectura i el dret a participar en les activitats de classe en les mateixes condicions que la resta.

Visualitza el vídeo La lluerna morada per tal de veure com es treballa amb ajuda dels pictogrames, de forma interactiva.

teatre

Centre Digital Col·laboratiu

Introducció

El nou model Centre Digital Col·laboratiu és un pas endavant sense retorns, amb la seua progressiva incorporació veurem transformades les pràctiques educatives reals a les aules.
Aportem material que tothom hauria de conèixer, ja que el futur de l'estratègia educativa a la nostra comunitat passa per l'educació digital.

Entorns

  1. Centre Digital Col·laboratiu - Vídeo
  2. Escoles Connectades - Vídeo
  3. Lliurex - Vídeo
  4. PortalEdu - Vídeo
  5. Identitat Digital - Presentació
  6. Equipament - Video
  7. Projecte Course+Feinx - Vídeo

Ferramentes

  1. AULES - Presentació
  2. OneDrive - Presentació
  3. Teams - Presentació
  4. Canals del centre - Prenentació
  5. Reunió de pares - Presentació
  6. Compartir arxius - Presentació

Idees principals

  • L'entorn educatiu ha canviat, cal adaptar-se el més aviat possible.
  • Es securitza el centre, sols podran connectar-se per cable, a la xarxa corporativa els ordinadors del centre.
  • Tres xarxes wifi:
    • Docents - Navegació traçada.
    • Alumnes - Navegació traçada.
    • Convidats - Amb portal cautiu i contranya variable. Navegació traçada.
  • Webex es substituirà per Microsoft Teams i s'integra en AULES.
  • Concepte de Centre Digital i Secretaria Digital.
  • Nova identitat digital per als professionals (docents i no docents) i per als alumnes.

En general s'executarà una sèrie de passos per alçar una infraestructura més segura, més ràpida, més complexa, que necessitarà de professionals formats i compromesos amb el canvi.

Així com vam veure vindre Lliurex a 2004 i s'ha quedat amb nosatres des de llavors, anem a incorporar canvis que no es van a poder desfer, no tornarem a una situació anterior.

Tot això implica que, per a portar-se a terme aquests canvis caldrà formar-se no sols en tecnologia sinó en el drets i deures que suposarà el nou entorn.

Fonts

Halloween

Al centre hem recuperat la tradició de fer la festa de Halloween per bombolles. Així, cada bombolla ha treballat molt i molt bé per tal que els/les nostres alumnes gaudisquen d'una experiència enriquidora on s'han pogut manisfestar un ventall d'emocions.

Participació en els Jornades de la Ruta de la Seda per a persones amb diversitat Funcional 2021

La Ruta de la Seda

Eixida per gaudir de l'experiència de la Ruta de la Seda, una activitat oferida i portada a terme per la UNESCO

Expressió d'agraïment de la Comunitat Educativa del Centre d'Educació Especial Carmen Picó d'Alzira.

agraiment

Experiència

Al vídeo és veuen diferents escenes dels situacions on vam participar. Va suposar una experiència on vam aprofitar el recursos que ens posaven al nostre abast i els gaudirem en comunitat.

Andrea Piquer va llegir un missatge en suport de paper encuny·lat construït amb la màquina Perkins. A vídeo és pot apreciar la funcionalitat de l'educació rebuda.

UMAMI

Els alumnes gaudiren de la proposta musical dels Concorda, un trio de corda format per dos violinistes i un contrabaix.

Va ser una experiència inoblidable per als nostres alumnes, que és quedaren bocabadats escoltant la música com els envoltava.









TVA Activitats del Programa ACTIVA’T

Durant el mes de maig, els alumnes hem gaudit i participat de les activitats físiques que ha programat l'Ajuntament d'Alzira. Aquestes activitats estan incloses dins del programa ACTIVA'T pel desenvolupament i coneixement de diferents àmbits de l'activitat física.

Des de l'etapa volen agrair la empatia i la dedicació per part dels professional que ens han acompanyat a les activitats. Tant els alumnes com el professorat han quedat més que satisfets.

PFQB Neteja de superfícies i mobiliari en edificis i locals

IMG-4580

Competència general

 Fer les tasques de neteja i manteniment de superfícies i mobiliari en edificis i locals seleccionant les tècniques, útils, productes i màquines per a garantir la higienització, conservació i manteniment, en el seu cas, sota supervisió del professional competent, complint la normativa aplicable en matèria de seguretat i salut.

Certificació

Certificat de Professionalitat de Nivell 1, expedit per l’administració laboral competent una vegada superats tots els mòduls del programa. El Programa té una duració de 2 anys, però al ser adaptat es podrà realitzar en 4 anys.

 

Entorn professional

Les ocupacions del professional amb aquesta formació seran les següents:

  • Personal de neteja o netejador, en general.
  • Peó especialista de neteja.
  • Especialista de neteja.
  • Netejador/a de vidres.
  • Expert en neteja d’immobles.
  • Vidrier d’edificis.
  • Netejador de finestres.

Mòduls

  • Mòduls específics: Neteja, tractament i manteniment de sòls, parets i sostres en edificis i locals. Neteja de mobiliari interior. Neteja de cristalls en edificis i locals.
  • Tècniques i procediments de neteja amb utilització de maquinària. Cuina domèstica. Arranjament d’habitacions i zones comunes en allotjaments.
    Ús de les TIC: Treball diari amb tauletes, aprenent el maneig de diverses aplicacions i activitats en línia.
  • Mòduls generals: Lingüístic-social. Científic-matemàtic. Formació i orientació laboral. Prevenció de riscos laborals i qualitat ambiental. Ed. Física. Noves tecnologies. Tutoria.
  • Mòdul de pràctiques en centres de treball.

Requisits d’accés

  • + 16 anys.
  • Autònoms en desplaçaments per l’entorn i amb autonomia per a mantindre un lloc de treball.
  • Posseir habilitats de comunicació lingüística suficients que permeten l’aprenentatge.

Calendari d’admissió i matrícula PFQB – Curs 2021-2022

  • Publicació oferta formativa 28 de juny
  • Presentació de sol·licituds 8 al14 de juliol
  • Duplicitats 16 a 19 de juliol
  • Publicació de vacants 8 de juliol
  • Llistes provisionals 21 de juliol
  • Reclamacions 21 al 23 de juliol
  • Llistes definitives 27 de juliol
  • Reclamacions 27 al 29 de juliol
  • Matrícula 2 al 6 de setembre

El procediment d’admissió La participació en el procés d’admissió es realitzarà, exclusivament, de manera electrònica per a evitar tràmits presencials i a través de l’adreça https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/. Així mateix, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per a garantir l’assistència i l’accés de totes les persones sol·licitants, habilitarà punts d’atenció a l’usuari per als qui no disposen de mitjans electrònics

23 D’ABRIL. CELEBREM EL DIA DEL LLIBRE. BOMBOLLA VERDA

El divendres passat 23 d'Abril, Dia del llibre, celebrarem aquest dia  amb un teatre d'ombres del conte ELMER de David Mckee, adaptat pels professionals de la bombolla verda, un conte per a treballar l'optimisme, l'amistat,  el respecte i la tolerància. I  a més a més,  vam pintar tots junts a Elmer. Us adjunten un vídeo amb fotos i també  la representació del conte. Esperem que us agrade!

 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies