Escolarts

És un projecte educatiu en el que conviuen la dansa i la música. Té com a objectiu fomentar la creativitat i expressivitat de l'alumnat a travésd el llenguatge corporal i del moviment.

Va adreçat als centres d'Educació Primària i als centres d'Educació Especial sostinguts amb fons públics de la Generalitat Valenciana.

Objectius

• Posar a l'abast de l'alumnat coreografies i muntatges escènics que desenvolupen la sensibilitat estètica i potencien l'expressió i la creació artística en l'alumant.
  • Fomentar el treball en equip i l'acceptació de la imatge corporal que l'alumnat é de si mateix i dels altres.
  • Oferir pautes i recursos didàctics al professorat perquè puga crear coreografies amb l'alumnat.
  • Promoure el coneixement del patrimoni musical valencià, així com el d'altres cultures, mitjançant la unió de l'expressió corporal, la música i la llengua.