8 MARÇ CURS 21/22

Materials per a infantil i primer cicle de primària

Campanya "Per una igualtat infinita"

El 8 de març se commemora el Dia de la Dona. Tot i que ja hem recorregut un llarg camí per arribar a ser una societat igualitària, encara queda una part significativa de camí per recórrer. I en aquesta part del camí, com a l’anterior, es imprescindible comptar amb el treball que es fa des dels centres docents. Per aquest motiu, us presentem una sèrie de materials per poder treballar a l’aula aquesta efemèrides:

Captura de pantalla 2021-02-22 a las 14.01.42
  1. Per una igualtat infinita: campanya creada per Isabel Gallardo Sánchez. Creadora, junt amb Itziar Prats, del projecte «El latido de las mariposas». Consta d’un video motivador i d’una presentació que inclou una proposta d’activitats per a l’aula.
  2. La Baralla per a IgualtatCreada pel CECV, convida a pensar jocs, relats o imatges per a descartar-te dels masclismes quotidians, base de la violència contra les dones. La baralla pots descarregar-la en el web del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana on trobaràs també el certamen “Descarta't dels masclismes quotidians”, en el qual pots participar.També trobareu un Quizizz, activitat creada pel CECV on l'alumnat podrà descobrir l'aportació de les dones en totes les èpoques de manera lúdica.