8 MARZO CURSO 21/22

Materiales para a infantil y primer ciclo de primaria

Campaña "Para una igualdad infinita"

El 8 de marzo se conmemora el Día de la Mujer. Aunque ya hemos recorrido un largo camino para llegar a ser una sociedad igualitaria, todavía queda una parte significativa de camino por recorrer. Y en esta parte del camino, como en la anterior, es imprescindible contar con el trabajo que se hace desde los centros docentes. Por este motivo, os presentamos una serie de materiales para poder trabajar en el aula esta efeméride:

Captura de pantalla 2021-02-22 a las 14.01.42
  1. Per una igualtat infinita: campanya creada per Isabel Gallardo Sánchez. Creadora, junt amb Itziar Prats, del projecte «El latido de las mariposas». Consta d’un video motivador i d’una presentació que inclou una proposta d’activitats per a l’aula.
  2. La Baralla per a IgualtatCreada pel CECV, convida a pensar jocs, relats o imatges per a descartar-te dels masclismes quotidians, base de la violència contra les dones. La baralla pots descarregar-la en el web del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana on trobaràs també el certamen “Descarta't dels masclismes quotidians”, en el qual pots participar.També trobareu un Quizizz, activitat creada pel CECV on l'alumnat podrà descobrir l'aportació de les dones en totes les èpoques de manera lúdica.