Projecte d’Aprenentatge Servei amb la Creu Roja d’Alcoi

Al llarg dels mesos d’octubre i novembre s’ha realitzat el projecte d’Aprenentatge Servei entre l’alumnat de 2n del CFGS Tècnic en animació sociocultural i turística (TASOCT) i el grup de dones majors que formen part del programa «Soletat no desitjada» de la Creu roja d’Alcoi.

En esta experiència, d’una banda, l’alumnat ha aprés a plantificar i aplicar diferents activitats d’oci i temps lliure i per altra banda, el grup de dones participants ha pogut complementar la seua participació en el programa amb activitats d’oci que els han proporcionat moments de gaudiment.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a ambdues parts. Des de l’alumnat s’ha valorat molt positivament l’experiència per poder aplicar l’aprenentatge rebut a l’aula. El grup de dones beneficiàries d’este projecte ha manifestat que ha sigut una oportunitat gratificant atès que al mateix temps han pogut gaudir amb les activitats, també ho han fet per poder compartir temps amb les estudiants.

Atés que la valoració ha estat molt positiva, s’ha acordat continuar realitzant més activitats fins finals de febrer que és quan l’alumnat acaba les classes per anar a realitzar la Formació en Centres de Treball.