Xarrada de l’Institut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant (ISABIAL)

El passat 11 d’octubre, l’alumnat de 2n curs d’APSD del torn de vesprada, va rebre la visita de José Antonio Más, periodista i responsable del departament de comunicació de l’Intitut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant (ISABIAL).

Vam poder gaudir d’una xarrada molt interessant sobre les àrees i grups d’investigació d’ISABIAL i el seu compromís per contribuïr a millorar la qualitat de l’investigació biomèdica.

L’alumnat va reflexionar sobre la importància de la ciència i la investigació en relació amb l’atenció de les persones en situació de dependència, ja siga per millorar els serveis de salut que els atenen, com la utilització de dispositius tecnològics d’última generació en la seua intervenció com a TAPSD.

Gràcies José per la visita i compartir els vostres coneixements amb l’alumnat.