Dinamització del Museu Arqueològic i la torre de Na Valora per 1r TASOCT

L’alumnat de primer curs d’Animació Sociocultural i Turística va dinamitzar la jornada escolar  de l’alumnat de segon de primària del CEIP El Romeral, el passat 28 de març. Els infants pogueren gaudir de la dinamització del Museu Arquelògic d’Alcoi, amb un conjunt d’activitats on aprengueren  sobre la nostra prehistòria i la cultura íbera: hi va haver un taller de pintura rupestre, un de cuina prehistòrica, i un d’escriptura íbera. Després de la visita dinamitzada al Museu Arqueològic, els xiquets i les xiquetes visitaren la Torre de Na Valora, on el bàndol cristià i el bàndol musulmà els van rebre, explicant-los la història d’aquesta Torre i on pogueren gaudir de jocs i de l’elaboració d’un  gran mural amb tot tipus de materials, per a finalitzar la jornada.