II Jornada de Ciberseguretat

El passat divendres 10 de març es va celebrar al centre educatiu CIP FP Batoi la II Jornada de Ciberseguretat relacionada amb les noves titulacions oferides del curs d’especialització en ciberseguretat. Van participar en aquest esdeveniment un total de cent cinquanta assistents entre professors, alumnes, ponents i gent del món empresarial, procedents de més de 15 centres educatius i 8 empreses diferents. A l’acte d’inauguració va estar el Director Territorial de la Formació Professional Manuel Gomícia. Durant la jornada van participar ponents de tota la geografia espanyola i es van tractar temes com la normativa vigent en matèria de protecció de dades, la ciberguerra abans i durant la invasió d’Ucraïna, la seguretat de la nostra identitat digital o algunes de les bretxes de seguretat a les plataformes disponibles del núvol. També es van realitzar tallers i un concurs amb la modalitat CTF on van participar molts dels alumnes que van estar presents durant la jornada.

En definitiva una jornada molt positiva i amb un gran nivell de ponents on vam poder disfrutar de la col·laboració entre departaments, centres i empreses de l’entorn.