Sense fronteres: Cultura internacional

Basats en l’activitat de creació de menús de cuina internacional per part de l’alumnat del CFGM de Cuina i Gastronomia i més en concret en la investigació que estos alumnes havien de fer de cadascun dels països treballats, es van muntar una sèrie d’exposicions sobre la cultura gastronòmica d’estos. La col·laboració per part del grup d’Animació Sociocultural i Turística i viceversa, va venir amb el treball per part d’este grup dels mateixos països enfocant-los en la cultura, jocs, balls típics i llocs d’interès turístic i fent exposicions, jocs, etc amb l’alumnat de cuina.

Tot açò va ser farcit amb la participació com a comensals d’un dels menús oferts, en concret, van participar del menú basat en la cultura japonesa i coreana.

Esta activitat ha sigut molt interessant ja que ha permès poder intercanviar part d’allò que es fa amb un altre cicle formatiu i obrir ments amb tot l’alumnat independentment del cicle formatiu que estiguin cursant.