Sense Fronteres

El passat divendres dia 17 de febrer, en relació a les jornades “Sense Fronteres”, el departament d’administració va organitzar una xerrada.

Vam rebre la visita al nostre centre de Mariola i Andrea, coordinadores de Pangea a Alcoy.

Van realitzar una xerrada al saló d’actes on van explicar al nostre alumnat de Gestió Administrativa i d’Assistència a la direcció quina és la tasca de l’organització (informen, assessoren i orienten al col·lectiu de persones immigrants) i quin és el procés pel qual passen aquelles persones immigrants al nostre país, des que arriben fins que poden incorporar-se al món laboral (en l’àmbit administratiu).

També vam comptar amb el testimoni de dues persones (Karen i ) que van contar en primera persona tot el que van haver de viure per a la seua regularitat administrativa.

El nostre alumnat es va poder assabentar tant de la part administrativa com de la part humana en aquestes intervencions.
Agraïm la visita i el treball desinteressat de les coordinadores.