Jornada “El valor de l’FP”

El passat dilluns 17 es va celebrar la Jornada “El valor de l’FP” en l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA).

En aquesta jornada es va fer entrega dels Premis Extraordinaris de Formació Professional 2022-2023 on dos alumnes del CIP FP Batoi, Óscar Lara Rodríguez de Serveis Socioculturals i a la Comunitat i Rosa María Maciá Domene de Sanitària, van rebre el diploma acreditatiu d’aquest premi. Enhorabona, Óscar i Rosa María!

Per altra banda, també es van entregar els reconeixements als centres de la Xarxa Novigi i en aquesta ocasió el nostre centre va rebre la distinció “Platí”, en treballar en els 4 programes de la xarxa: Acredita, EmprénInnovatec i Qualitas. La nostra directora, Ofelia Cháfer, va recollir el premi.

A més a més, també va rebre un reconeixement la nostra exalumna Natalia López Reche per la seua medalla al campionat nacional SpainSkills24. Des d’ací volem donar-li l’enhorabona a Natalia, així com a la resta d’alumnat participant en els Skills.