Aprenem conjuntament: CPEE Tomás Llacer i CIPFP Batoi

Tots els dimecres del mes de maig l’alumnat de 1r de TIS de l’institut CIPFP Batoi va acudir al CPEE Tomàs Llàcer per a fer un intercanvi de sinergies entre l’alumnat dels dos centres que van participar.

Es va realitzar un aprenentatge bidireccional;  l’alumnat deL CIPFP Batoi va dissenyar,  planificar,  implementar i avaluar un xicotet programa d’entrenament en determinades habilitats d’autonomia personals o socials, atenent les necessitats i interessos de l’alumnat del CPEE Tomàs Llàcer. En aquest procés realitzàrem  diferents tallers com per exemple taller de ball de salsa, de cura personal, de cuina bàsica, de pentinats i maquillatge… Una vegada finalitzat aquest programa, els alumnes i les alumnes de 1r d’Integració social del CIPFP Batoi estem molt contents/es de poder dir que tots els objectius plantejats van ser assolits amb èxit i satisfacció. I no tan sols això, sinó que va ser una experiència plena d’aprenentatges i alegria, on vam aprendre la importància de la versatilitat, l’adequació, la paciència i la comprensió cap a totes les persones.