III FIRA d’HABILITATS FPALCOI: un món d’oportunitats

Dijous dia 16 de maig el CIP FP Batoi va participar en la Fira d’Habilitats FP organitzada per l’Ajuntament d’Alcoi. El nostre centre va participar de tres formes diferents:

• en estands, donant a conèixer els nostres cicles formatius,
  • amb alumnat visitant de la Fira, i
  • amb dos alumnes de 2n de TASOCT que van col·laborar en l’organització, fent de guies acompanyants dels grups visitants. Aprofitem per donar-los les gràcies.

Al llarg de matí, va estar passant alumnat d’Alcoi i comarca interessant-se per aquelles opcions que més els cridava l’atenció.

Des d’ací volem donar l’enhorabona a les persones organitzadores de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Alcoi, així com a ACTAIO per la seua tasca orientadora, per dur a terme aquests tipus d’activitats que permeten que es done a conèixer l’oferta formativa d’FP.