Participem al projecte “El món és vostre” de la Fundació FAD Joventut

El passat 12 d’abril, l’alumnat de 1r APSD, va finalitzar la seua formació i participació en el projecte “El món és vostre”, organitzat per la fundació FAD Joventut, juntament amb l’Associació de Dones de la Parròquia de Batoi.

Al llarg de cinc sessions teòriques i pràctiques, impartides per Ester Pérez, tècnica en Educació per a la Ciutadania Global, l’alumnat ha ampliat els seus coneixements sobre els Drets Humans i els Objectius de Desenvolupament Sostenible, amb la finalitat de realitzar una activitat d’impacte en la seua comunitat. L’alumnat va decidir organitzar un taller titulat: “Creem vida a partir del que ja no utilitzem” on, juntament amb les persones participants, han elaborat un planter amb botelles de plàstic reutilitzades, sembrant llavors de tomàquets cherry i alfàbegues.

Gràcies a activitats com aquesta, establim llaços amb el nostre entorn pròxim, practiquem l’aprenentatge-servei i desenvolupem competències personals i professionals vinculades al cicle formatiu.

Volem agrair a FAD Juventut per convidar-nos a participar en aquest projecte, a l’Associació de Dones de la parròquia de Batoi per oferir-se i deixar-nos utilitzar les seues instal·lacions i, donem l’enhorabona a l’alumnat pel gran treball realitzat.