Xarrada Fundació FAD Joventut “Agenda 2030 i Desenvolupament Sostenible”

El 14 i 16 de desembre l’alumnat dels grups de matí i vesprada de 2n d’ APSD va rebre la visita d’Adrián Flores Sornosa, tècnic de cooperació de la Fundació FAD Joventut de la Comunitat Valenciana, que ens va oferir una xarrada-taller sobre l’Agenda 2030 i els ODS des del punt de vista de la seua aplicabilitat i incidència en l’atenció a persones en situació de dependència.

L’alumnat va poder experimentar vivencialment a través de dinàmiques la situació de les persones usuàries amb les que van a tractar al seu futur professional i el seu paper com a guia i acompanyament, prenent consciència del seu paper com a facilitadores i facilitadors, reforçant la seua capacitat d’empatia per detectar situacions d’injustícia i contribuir així amb els ODS.

A més a més, ens va presentar el treball que realitza FAD en El Salvador i les seues àrees d’intervenció amb el programa “Juntas”, exposant la situació de vulnerabilitat que viuen les dones, tant joves com majors, en situació d’exclusió.

Gràcies Adrián per oferir-nos aquesta experiència tan enriquidora.